Serwis

Chcesz zgłosić reklamację? Masz problem z funcjonowaniem okien? Potrzebujesz pomocy w regulacji? Może coś się uszkodziło? Chętnie pomożemy!

Wypełnij formularz poniżej i poczekaj na nasz kontakt:

Imię i nazwisko
Numer umowy, zlecenia lub faktury (w przypadku braku numerów prosimy o określenie daty montażu) *
Upuść pliki tutaj lub
Akceptowane typy plików: doc, docx, rtf, pdf, jpg, Maks. rozmiar pliku: 3 MB.

    Folder gwarancyjny

    Koszt serwisu

    • 3 zł/km dojazdu (licząc od naszej siedziby w Zawadzkiem)
    • 100 zł/roboczogodzina jednego serwisanta
    • koszt ewentualnych materiałów zastępczych

    W przypadku bezpodstawnego wezwania serwisu zostaną naliczone koszty dojazdu. W przypadku naprawy w ramach gwarancji opłaty serwisowe nie będą naliczane.

    Dodatkowe informacje:

    Świadczymy usługi serwisowe jedynie produktów zakupionych w naszej Firmie.
    Nie serwisujemy stolarki innych producentów.

    Nasz serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.

    Wszelkie instrukcje są dostępne na naszej stronie w zakładce DO POBRANIA.

    W razie dalszych pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem reklamacje@kapica.com lub telefonicznego pod numerem 77 4598 309.